perjantai 23. maaliskuuta 2012

Koira-asiaa (ja vähän kissakin)

Iloinen ja leikkisä Helmi-koira tupsahti emäntänsä kanssa meille tänään illalla kylään. Helmi antoi innoissaan kyytiä Erikan vanhalle nallelle ja pallolle, joka löytyi sohvan takaa.





Tällä viikolla kävi meillä myös toinenkin koiravieras; Tytti. Se on hieman rauhallisempi ja pentu vielä. Se tulee meille joskus keväämmällä hoitoon kun Erika haluaa opetella koiran hoitamista.



Vanhin tyttäremme Noora saa 2 viikon päästä Chihuahua -koiranpennun. Semmoinen on ollut hänellä jo kauan haaveissa, ja nyt se toive on toteutumassa. Pentu on tällä hetkellä 6-viikkoinen söpö pallero:



Nooran jaa koiranpennun elämää voi seurata tarkemmin Nooran blogista täältä.

Vaikka molemmat tytöt tykkäävät kovasti koirista, minä olen silti enemmän kissaihminen, ja täytyy tunnustaa, että viime aikoina minulle on tullut taas "kissakuume". Katselin eräänä päivänä Ragdoll -kissojen kuvia netistä. Ne ovat niitä "veteliä" sylikissoja. Oi tälläinen pikku karvapallo olisi kyllä ihana... :




Dogs and Cats
Today we had a visitor with a dog called Helmi. She was very funny and loved to play. Earlier this week another dog visited us, her name was Tytti. She is almost puppy yet. In two weeks my daugher Noora will have a puppy of her own: chihuahua puppy. I like dogs, but I like cats more. I would like to have a sweet Ragdoll -baby!

1 kommentti:

Aina ja Hilta kirjoitti...

Kyllä, kissaihmiselle sopii kissa. Minulla on niitä neljä kappaletta, vaikka vähemmälläkin pärjäisi, mutta ne ovat niin söpösiä kaikki. On koirakin, se on enemmän iskän koira, minua se kyllä tottelee koska olen ruoan antaja. Kiltti kuin mikä.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...