torstai 10. toukokuuta 2012

Blogitunnustus / Blog award



Kiitos Tillariina sekä Erika uudesta blogitunnustuksesta! Sain tämän saman tunnustuksen yhtäaikaa molemmilta ja se tulee jälleen ohjeiden kera:


  • Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen
  • Lisää The Versatile Blogger Award -kuva postaukseesi
  • Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
  • Nimeä 15 bloggaajaa ja kerro heille tunnustuksesta

Tässä nämä randomfaktat itsestäni:

  1. Olen juuri aloittanut tällä viikolla hassussa työssä: ulkoilutan vanhuksia ja toimin heille saattoapuna esim. lääkärireissulle. Eilen näin 90:n sotaveteraanin ja meillä on ensi viikollekin treffit! :)
  2. Minulla on surkea laskupää. Menen helposti sekaisin yleensä ihan tavallisissakin yhteen- ja vähennyslaskuissa...
  3. Tykkäsin lapsena kiipeillä puissa, mutta kerran en uskaltanut tulla alas. Istuin siellä pakkasessa monta tuntia odottamassa, että isoveljeni tulee hakemaan minut. Lopulta luovutin ja uskalsin itse hypätä hankeen.
  4. Olen melkoinen vilukissa. Yöllä minulla täytyy olla kesät-talvet punaiset lämpimät sukkani jalassa, muuten tulee kylmä.
  5. Aloitin lenkkeilyn jotain kuukausi takaperin, mutta ikävä kyllä takatalven tultua se jäi. Innostuisikohan siitä uudelleen?
  6. Minulla oli vahvat miinuslasit n. 25 vuotta, kunnes menin silmien laser -leikkaukseen. Siitä on nyt kymmenisen vuotta ja olen ollut todella tyytyväinen. Tosin nyt tarvitsen jälleen välillä lasit esim elokuvissa tai katsellessani telkkarista ohjelmaa, jossa on tekstit...
  7. Olen tyytyväinen itseeni äitinä. Lapsistani näkee, että he ovat tasapainoisia ja onnellisia ja uskon, että suuri osa on minun ansiotani :)
15 bloggaajaa kuulostaa tosi paljolta, mutta laitetaan nyt edes seuraaville: (toki muutkin voivat napata tämän...)

5 kommenttia:

Tillariina kirjoitti...

Siis viikon olen potenut aivan mahotonta silmien laserleikkaushimoa! Yksi kamu menossa leikkaukseen 21.päivä!!:) Tämä rahoitusongelma on kuitenkin jonkinlainen. Semmonttinen 600 egeä on uupelossa! Tarkoittaisi myös äärimmäisen tarkkaa budjettia koko kesäksi ja onko se sitten sen arvoista....voisi olla!

Merike kirjoitti...

Lämmin kiitos matkatar tästä blogitunnuksesta, jonka mulle myös annat :)

ps. 15 bloggajaa on hurja määrä, joten pitäydyn kans vain muutamissa.

Anna kirjoitti...

Tulin matkoilta ja kas, kiva tunnustus odottamassa! Kiitos, kiitos. Sinun blogisi on kiva, joten eiköhän tässä postailla puolin ja toisin tulevaisuudessa..Samanlaisia olisi minunkin kuvaukseni..vilukissa, silmälasit ja lapsena kiipeilin puissa :-)
Mukavaa perjantaita!

Raija/A kirjoitti...

Kiitos paljon,ihanaa saada tunnustus. Katselen josko huomenna jaksan viedä eteenpäin.

Kaisa kirjoitti...

Kiitos. <3 <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...