keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

LEikkaus / Cut

Kuinka moni kehtaa tunnustaa leikkaavansa omia hiuksiaan? No, minä teen useinkin niin. Säästääkseni aikaa,   rahaa ja omia hermojani. Kampaajalla käyn pari-kolme kertaa vuodessa, muuten leikkailen itse lähinnä etutukkaa, ja takatukkaakin saan kyllä jotenkin napsittua. Toimenpidettä helpottaa se, että minulla on aika taipuisat ja melko hennot hiukset, jolloin ei haittaa vaikka vähän vinoon menisikin. 

Sitäpaitsi -on ärsyttävää maksaa kampaajalle, jos ei kuitenkaan ole tyytyväinen lopputulokseen. Minulle on käynyt turhan usein niinkin. 

Osallistunkin tällä postauksella samantien sellaiseen uuteen haasteeseen. Siinä annetaan 2-3 kirjainta, ja niistä tulisi keksiä oma aihe. Nyt oli LE, ja minulla siis aiheena LEikkaus. Nyt on kevyempi olo, eikä tukka enää mene silmille! :)

Etutukka ensin...myös hieman ohentaen, ettei näytä itseleikatulta :)

Sitten takatukka, sekin oli jo liian pitkä

Aika paljon lähti!
How many of you does his/her own hair cut? Well, I do often so. To save time, money and my nerves. I go to hairdresser two or three times a year, otherwise I cut my hair myself. 


I take part with this post to a new challenge. It gives 2-3 letters, and with these you should make up your own topic. Now the letters were LE and my subject is Cut (=Leikkaus to finnish). Now my head is lighter and the hair goes no longer to my eyes! :)



13 kommenttia:

Tillariina kirjoitti...

Niskatukkaa tulee nirhattua ja otsatukkaa kanssa, paitsi en voi sanoa, että tulos olis aina mikään hyvä! Käyn 7 vkon välein kampaajalla ja lyhyessä tukassa menee jo siinä ajassa malli ja silmiltä näkyvyys!

Sirpa kirjoitti...

Minä olen leikannut omani ja perheeni hiukset
iät ja ajat. Tosin se on ollut myös ammattini.
Nyt olen käynyt pari kertaa kampaajalla
ja nauttinut siitä suunnattomasti.

Cheri kirjoitti...

Leikkaan aina itse hiukseni. Otsatukkaa pitää leikata aika usein pitkiä hiuksiani tasoittelen joskus enemmän joskus vähemmän.

Yaelian kirjoitti...

Viimeksi olin kampaajalla 4 vuotta sitten ja viimeksi tänään leikkasin otsatukkaani;D

Hippu kirjoitti...

Minä inhoan kampaajalla käyntiä, enkä muista milloin viimeksi olen käynyt. Ehkä 15 vuotta sitten? ;-D Rasittaa kun siellä pitäisi juosta sitten jatkuvasti, jos ottaa jonkun leikkauksen.

Leikkelen itse otsatukkaa, mutta takatukan saa napsia aina äiskä tai mies. Minulla on puolipitkä tukka ja takana suora leikkaus, joten en uskalla itse ruveta saksimaan, kun vinoon menisi kumminkin. :-D

anja kirjoitti...

Kyllä se näppärästi käy kun uskaltaa, ja harjoitus tekee mestarin. Omat hiukset (tosi pitkät nyt) olen nyrhinyt otsalta aina ja koko perheen parturoinut tarpeen mukaan. Joskus jos on juhlat edessä olen piipahtanut kampaajalla laitattamassa kampauksen. Luonnonkiharassa ei pienet leikkausvirheet näy.

arleena kirjoitti...

Myönnän, että minulta ei onnistuisi oman tukan leikkaaminen. Tosin en ole yrittänytkään.
Tällä hetkellä matka kampaajalle on noin60 metriä eli näen sinne melkein ikkunasta sisään. Hyvin on Sofia osannut täyttää toiveeni.

Ninni kirjoitti...

Näyttää siltä, että näppärä leikkaa tukkansa itse. Itse käytän kampaajaa.. Olen löytänyt hyvän ja edullisen, joka rupattelee mukavia :)

caijsa kirjoitti...

Hienosti onnistut tukanleikkuussa! Minä en onnistuisi piikkisuoran ja paksun tukkani kanssa. Onneksi on luottokampaaja, Mirva.

Matkatar kirjoitti...

:D En minäkään lähtisi itse leikkaamaan, jos olisi paksumpi ja tasapitkä malli hiuksissa...tämä on osoittautunut helpoksi, ja toistaiseksi viihdyn tässä tukassa!

Vivi Vinna kirjoitti...

Minä käyn yleensä kampaajalla ja sitten selitän ummet ja lammet, miten sen pitää olla. :D Mut joskus kyllä olen otsatukkaa vähän leikannu itseltäni. Muiden hiuksia sitten olen leikannut ja värjännyt enemmänkin. Olisi kyl ihanaa oppia tekemään juhlakampauksia... :)

Vikki kirjoitti...

Tällainen lasimainen hius tuntuu karkaavan saksien alta pakoon. Otsatukkaa leikkelin joskus mutta siinäkin piti ottaa se pyörre huomioon:)
Kampaajakulut ovat vuodessa melkoiset, niillä saisi vaikkapa hyvän putken :)

Askartelin itte kirjoitti...

Tämä on tuttua, tuttua:) Leikkaan itse usein, kun pidän korvat näkösällä ja otsatukkaa ja niskastakin pitää leikellä:)Joskus käyn sitten kampaajalla leikkauttamassa oikean mallin. Noin 3 kertaa vuodessa. Huomenna olis parturointi edessä:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...