perjantai 19. lokakuuta 2012

Korustelua / Jewelleries

Valokuvatorstain aiheena on koru. Jännä, minun on pitänytkin jo jossain vaiheessa tehdä näistä koruistani postausta. Niitä on niin paljon! Mutta silti, en harrasta aitoja timantteja tai kultakoruja, pidän eniten pronssista ja puukoruista. Ihan rihkamakin kelpaa siis.

Tässä on nyt vain osa...Korvikset minulla on nätisti järjestyksessä henkarin päällä, jonka olen saanut ujutettua kaappiin hyllyn taakse. Nappikorvikset ovat tuossa koristeellisessa vanhassa lippaassa. Täältä on helppo valkata asuun kuin asuun sopivat korvikset!

In Photograph Thursday the subject is jewel. I have so many! Only I don`t do genuine diamonds and gold, mostly I like bronze and wooden jewellery. Here is part of my jewellery...ear rings, bracelets and neclaces. Mostly they are in order, but not all of them.



Kaulakoruja minulla on myös paljon, ja niitä roikkuu niin vessan kuin vaatehuoneenkin naulakoissa ja loput ovat edellisen muuton jäljiltä vielä sekaisin laatikossa.





Rannekorujakin minulla on paljon. Tässä osa eniten käytetyistä...






13 kommenttia:

Harakka kirjoitti...

Kyllä sulla on koruja tosi paljon ja kauniita!

Tapsu kirjoitti...

Lukematon määrä koruja :)

Matkatar kirjoitti...

Joo niin on, ja tässä siis tosiaan vain murto-osa... :D

Matkatar kirjoitti...

Juuu, olen aina rakastanut koruja!

Nukke kirjoitti...

Mielenkiintoisia kuvia !!!!

Rauni kirjoitti...

Kauniita koruja ja hyvässä järjestyksessä! (Minulla ne on vähän vaikka missä mutta arvokkaimmat sentäs on karurasiassa.)

kaari3 kirjoitti...

Koruista joko tykkää tai ei. Minäkin tykkään. Sekä aidoista että asustekoruista. Jotain kivaa pitää olla aina päällä. Ostin solmitelineen komeron seinään riipuksille, löytyvät heti. Hyvä vastaus.

Matkatar kirjoitti...

Kiitos Nukke!

Matkatar kirjoitti...

Hih, kiitos! On minullakin tosiaan osa sekaisin laatikossa (kuten näkyy), mutta muuten olen pyrkinyt pitämään jotenkin järjestyksessä. Odotan innolla että saisin oikein korukaapin kaikille koruilleni...

Matkatar kirjoitti...

Totta! Kiitos.

Pieni Lintu kirjoitti...

Paljon kivoja koruja! :)

Matkatar kirjoitti...

Kiitos!

itu kirjoitti...

Koruja yksin ja yhdistäen ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...