maanantai 14. huhtikuuta 2014

Tarvetta juhlamekolle? (+arvontamuistutus)




Tunnetteko ketään kenellä olisi lähiaikoina tarvetta juhlamekolle? Tyttäreni on nimittäin myymässä upeaa turkoosin väristä mekkoaan. Hänellä oli tämä pari vuotta sitten vanhojen tansseissa lukiossa päällä ja sen jälkeen se on roikkunut kaapissa. Säälihän kaunista mekkoa on käyttämättömänä pitää, joten jos mekko kiinnostaa, kurkatkaa lisäkuvia ja -tietoja juhlapuvusta Erikan blogista.



Koska tämä postaus menee näköjään tiedottamisen puolelle, oletteko huomanneet että olen liittynyt Instagramiin? Kyllä, minäkin kuulun nyt älypuhelinaikaan, vaikka joku aika sitten vannoin, etten halua enkä tarvitse nettiä kännykkään. No, perinteinten näppäinkännyni tuli tiensä päähän ja innostuin ostamaan kosketusnäyttökännykän ja olen oppinut jopa tykkäämään siitä sekä ideasta että netti on mukana koko ajan. 

Tuolta oikealta sivupalkista löydät siis minun Instagram-kuvani, vaikket itse siihen kuuluisikaan. Säälittävän surkeitahan ne laadultaan ovat, mutta kännyllä saa usein hauskoja tilannekuvia, joita ei järkkärillä ole mahdollista ottaa siitä yksinkertaisesta syystä, ettei sitä voi kantaa joka paikkaan mukaan.

Bloginihan on ollut jonkin aikaa myös Facebookissa, mutta jonkin päivittymisongelman myötä jouduin poistamaan Face-merkin sivupalkista. Voit liittyä mukaan vaikka tästä.

Vielä yksi juttu...arvontaan on vielä muutama päivä jäljellä -lähdethän mukaan jos et ole jo sitä tehnyt!

Vaikka nyt ulkosalla näyttää aika sateiselta, loppuviikosta luvattiin hyvinkin aurinkoista ja aika lämmintä...kivaa! Hyvää alkanutta pääsiäisviikkoa kaikille!




5 kommenttia:

Erika kirjoitti...

Kiva, että säki laitoit tosta mun mekosta :)

Irmastiina Ruusukummusta kirjoitti...

Upea mekko ja aivan ihanan värinen....pitääpä miettiä tarvitseeko joku..:)

Matkatar kirjoitti...

Erika: Oma lehmä ojassa...no ei vaan ;)

Irmastiina: Se on tosiaan aivan upea eikä ihan heti löydy tavallisista putiikeista!

Jaana kirjoitti...

Minäkin olen aika uusi Instagramissa :). Se on minusta ihan hauska juttu :)!
Minun käyttäjänimi on jkristm.
Saa tulla seuraamaan :).

Tellu Tom kirjoitti...

Minua ei vielä sieltä löydä, vaikka älypuhelinaikaan siirrytty jo pari vuotta sitten :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...