tiistai 15. toukokuuta 2012

Mikä fiilis? / What kind of fiiling?

Minulle ei tule mitään aikakausilehtiä, vaan ostelen silloin tällöin tarjouksesta niitä irtonumerona, se tulee edullisemmaksi. Sitäpaitsi pääsee lukemaan monenlaisia lehtiä eikä ole sidottu siihen samaan!

Viimeksi ostin uusimman Fit- lehden ja sieltä sain jälleen idean postaukseen, jossa paljastetaan itsestään terveyteen ja hyvään oloon liittyviä asioita. Tarkoitus on siis itse täydentää lauseet. Kuvat nappasin tällä kertaa netistä.


Liikunta:

Mieluisin lajini on pyöräily. Tykkään kovasti ajella omalla hienolla maastopyörälläni. Samoin spinning on tosi kivaa, en vain ole käynyt tunneilla nyt vähään aikaan. (eikä kesäaikaan tarviksekaan kun voi ajaa pyörällä ulkona)
En haluaisi kokeilla ratsastusta tai laskettelua. Ensinnäkin olen aina vähän pelännyt hevosia ja lasketteluun olen varmaan liian arka ja inhoan kylmyyttä liikaa. (no pulkalla on kiva laskea...)
Teininä harrastin lenkkeilyä ja tykkäsin luistelusta. Kokeilin tietysti kaikenlaisia jumppaohjelmia jo silloin, mm. Jane Fondan jumppakirja oli minulla usein lainassa kirjastosta!


Tyyli:

Tyyliäni kuvaa varmaan parhaiten värikäs boheemityyli. Monesti pukeudun toki tavallisiin farkkuihin+collagepaitoihin, mutta eniten rakastan kirkkaita värejä ja ihania kuviokuoseja, pitkiä hameita ja isoja koruja. Jos pääsisin matkustamaan Intiaan, olisin siellä varmaan ihan täpinöissäni...se on täynnä ihania mausteisia värejä, kankaita ja koruja -juuri minun tyyliäni!
Tatuointeja minulla on yksi olkavarressa. Siinä on kaksi vanhaa egyptiläistä hieroglyfiä: Elämän merkki sekä Horuksen silmä. Miehelläni on muuten samanlainen! 
Ulkonäössäni pidän eniten siitä, että minulla on tummat paksut kulmakarvat ja pitkät ripset. Myös kynteni ovat olleet aina vahvat ja kasvavat pitkiksi.



Ruoka:

Keittiössä teen usein ruokia ja leivonnaisia, joissa yhdistelen kahta reseptiä tai muuten lisäilen omiani. Lopputulos on usein ihan hyvää, mutta ei aina...
En pidä punaisesta lihasta, kurpitsasta,selleristä enkä puolukkahillosta. Tuoreet puolukat ovat kyllä ihan ok.
Herkuttelen yleensä viikonloppuisin, mutta joskus lipsuu arkipäivillekin. Ikävä kyllä minulle maistuu kaikki herkut, eniten ehkä kakut ja tortut, karkitkin aina joskus. Suolaisista herkuista tykkään eniten loimulohesta ja kananmunasta.


Hyvä olo

Rentoudun monella tapaa. Joskus kävelylenkki on parasta, joskus hyvään kirjaan tai elokuvaan uppoutuminen tai joskus makoilu saunan lauteella. 
Minua naurattaa tilannekomiikka sekä hassut ihmiset ja veikeät eläimet ja lapset. En pidä itseäni erityisen hauskana ihmisenä, mutta viihdyn huumorintajuisten ihmisten seurassa.
Tunteeni ovat monesti aika piilossa, mutta olen mielestäni voimakkaasti tunteva ihminen.




2 kommenttia:

Harakka kirjoitti...

Olipa kiva postaus, sai tutustua suhun paremmin ja nyt tietää sinusta pikkasen enemmän.

Matkatar kirjoitti...

Kiitos...aina välillä on kiva laittaa tälläisiä erilaisia postauksia! Niitä on kiva lukea muidenkin blogeista.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...